sobota, 24 października 2015

Pierwszy warsztat w Pracowni na poddaszu


W zeszłą sobotę w Pracowni na poddaszu odbył się wyjątkowy warsztat craftowy. Wyjątkowy z dwóch powodów. Po pierwsze warsztat był specjalnym prezentem urodzinowym dla przesympatycznej i utalentowanej Majeczki, która stworzyła piękny notes na sekretne zapiski :)) 

A po drugie, choć nie był to pierwszy warsztat, który miałam przyjemność prowadzić, był pierwszym warsztatem, który prowadziłam w mojej pracowni, czyli na własnym terenie ;) I muszę przyznać, że komfort pracy w miejscu, które z taką pasją i zaanagżowaniem się tworzyło, jest naprawdę niesamowity :) Jednym słowem jestem tu u siebie i z wielką przyjemnością otwieram pracownię dla osób, które poszukują czegoś innego i ... wyjątkowego :) 

O naszym spotkaniu z Mają pisałam również na moim blogu Home Boutique.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty